Lid worden:
Indien u lid van onze vereniging wilt worden en snel uw vergunning wenst te ontvangen, kunt u het beste uw VISpas online bestellen. Na uw online betaling via IDEAL, VISA of MasterCard ontvangt u per e-mail uw tijdelijke VISpas  en Lijsten van Viswateren om direct te kunnen vissen in heel veel wateren. De originele VISpas wordt u dan enkele weken later door Sportvisserij Nederland toegezonden.

U kunt uw VISpas ook bij de penningmeester van H.S.V. 'De Zeelt' (zie menu 'Bestuur) bestellen. Ook dan krijgt u een tijdelijke VISpas, zodat u direct kunt vissen.

Het lidmaatschap van de VISpas is een kalenderjaar geldig, dit betekent dat het lidmaatschap ingaat van 1 januari t/m 31 december van het lopende jaar. Dus als u uw VISpas later in het jaar koopt, moet u toch voor het hele jaar betalen.

Het zou fijn zijn als u de vereniging machtigt om jaarlijks de betaling van de contributie via een automatische incasso te laten plaatsvinden. Elk jaar wordt dan omstreeks half november de contributie automatisch van uw rekening afgeschreven. Als u uw VISpas online bestelt  kunt u aangeven op welke manier u uw contributie wenst te betalen

Kosten VISpas 2018:
Peildatum leeftijd: 1 januari 2018

1) Jeugdleden t/m 13 jaar: Jeugd-VISpas € 10,00 U betaalt GEEN inschrijfgeld

2 Aspirantleden 14 t/m 17 jaar: Senior-VISpas € 21,00
Nieuwe aspirantleden betalen eenmalig € 5,00 inschrijfgeld
Let op: Als u op 1 januari 2018 14, 15, 16 of 17 jaar oud bent en u bestelt uw VISpas online, dan moet u € 36,00 betalen. Stuurt u dan een mail naar hsv.dezeelt@gmail.com met vermelding van uw bankrekeningnummer (IBAN), dan zal H.S.V. 'De Zeelt' onmiddellijk de jeugd-korting ad € 10,00 op uw rekening terugstorten.

3) Seniorleden 18 jaar en ouder: Senior-VISpas € 31,00
Nieuwe seniorleden betalen eenmalig € 5,00 inschrijfgeld

4) Leden, die al lid zijn bij een andere hengelsportvereniging: Extra VISpas € 12,00

Lidmaatschap opzeggen:
Natuurlijk zijn we nooit blij met opzeggingen, maar wilt u uw lidmaatschap per 1 januari 2018 beëindigen, zorgt u er dan voor dat u dat schriftelijk of per e-mail vóór 01 oktober 2017 doet.

Per post:

H.S.V. ‘De Zeelt’, Hof van Edinburgh 18, 7007 GX Doetinchemn