Viswater

Oude ijssel

Oude ijssel:

Oude IJssel (Warmseweg, Etten)

H.S.V. ‘De Zeelt’ onderhoudt een aantal fantastische visplekken aan de Oude IJssel in Etten ter hoogte van de Warmseweg. U kunt met uw auto tot aan de slagboom halverwege het pad rijden. Daar kunt u uw auto parkeren en vanaf deze parkeerplaats zijn alle visplekken gemakkelijk te voet bereikbaar. De invalide sportvissers mogen hun auto aan de waterkant parkeren. Zij krijgen van H.S.V. ‘De Zeelt’ een sleutel waarmee zij het klappaaltje naast de slagboom kunnen verwijderen, zodat zij met hun auto langs de slagboom naar de waterkant kunnen rijden.

Open Visplanner

Ander viswater

Ander viswater:

Met  zijn vele stadswateren, vaarten, kanalen, rivieren, meren en plassen is Nederland een paradijs voor sportvissers en zijn er altijd goede visstekken te vinden, zowel dicht bij huis als verder weg. Ga naar  'Lijst van Viswateren'  om te zien waar u in de Nederlandse wateren mag vissen. Als u gaat vissen moet u altijd deze 'Lijst van Viswateren'  bij u hebben.

Sinds 1 januari 2015 is de 'Visplanner'  (www.visplanner.nl) in combinatie met de VISpas ook een rechtsgeldige toestemming. Het gebruik van de 'Visplanner'  geeft u veel duidelijker informatie op kaart waar u mag vissen en is bovendien altijd actueel. Als u gebruik maakt van de 'Visplanner'  hoeft u het dikke boekje ('Lijst van Viswateren') niet bij u te hebben. Ga naar 'Visplanner'  voor meer informatie.

Heeft u een visstek  gekozen, dan kan het voorkomen dat het door u gekozen viswater is bezet in verband met een viswedstrijd. Ga naar 'Wedstrijden'  om te zien waar en wanneer er wedstrijden georganiseerd zijn.

Open Visplanner